Wednesday, August 08, 2012

TURKI AKAN MENYERANG SYIRIA


Kita bakal menyaksikan apa yang sudah lama kita jangkakan, iaitu serangan NATO seperti dialami Libya yang diketuai oleh Turki ke atas Syiria untuk menggantikan regim pemerintahan Syiria dengan satu lagi regim yang kononnya dipanggil regim Islam. Cara yang bagaimana lagi yang dapat dilakukan Israel untuk mendakwa bahawa kebangkitan Islam kini sedang mengancam Syiria, dan kononnya Israel kini dikelilingi oleh ancaman Islam yang memerlukan peperangan pencegahan untuk kelangsungan hidup mereka. Tiada cara lain untuk Israel menggantikan Amerika Syarikat sebagai negara pemerintah dunia melainkan dengan mencetuskan perang besar terhadap negara2 Arab yang mengelilingi mereka.


NATO yang memihak Turki dan Zionist bakal melakukan perbuatan paling bodoh dengan mendakwa pesawat perang Turki yang ditembak jatuh oleh Syiria menjustifikasikan pencerobohan ketenteraan Turki terhadap Syiria. Janganlah tertipu kerana ia sebenarnya bukanlah untuk membalas dendam atas kehilangan sebuah pesawat dan kematian dua juruterbang mereka. Tujuan utamanya adalah untuk menukar regim pemerintahan Syiria.


Mengapa gerakan ketenteraan ini bakal menjadi satu tindakan yang bodoh?


  • Syria sudah lama bersedia untuk berdepan dengan campur tangan luar (seperti yang dialami oleh Libya) untuk menyokong kebangkitan bersenjata yang dirancang oleh Zionist yang setakat ini masih gagal mengambil-alih negara tersebut. Dalam keadaan sebegitu, pesawat perang Turki yang menceroboh ruang udara Syiria tak boleh menganggap mereka akan dilayan sebagai penceroboh yang tidak bersalah. Syiria berhak mempertahankan diri mereka daripada dicerobohi.
  • Jika Rusia dan China bertindak ke atas pencerobohan ketenteraan Turki ke atas Syiria dengan memberi sokongan kepada Syiria, ini akan mencetuskan apa yang Nabi SAW ramalkan sebagai Malhama atau perang besar. Perang besar ini akan menjadi sangat besar sehinggakan perang dunia pertama dan kedua akan kelihatan sebagai peperangan yang amat kecil jika dibandingkan dengannya.
  • Kerajaan Turki perlu ingat bahawa Nabi SAW sudah meramalkan bahawa perang besar itu akan membawa kepada penaklukan Constantinapole. Apa yang pasti masyarakat Islam Turki takkan ambil masa yang lama untuk menyedari bahawa penaklukan Constantinapole oleh Sultan Muhammad Fatih pada tahun 1453 tiada kena mengena dengan ramalan tersebut. Masyarakat Islam Turki kemudiannya akan bangun menentang pengkhianatan yang dilakukan oleh kerajaan mereka yang pro-Zionist dan seterusnya bersedia untuk melancarkan perang saudara yang akan memenuhi ramalan tersebut.
  • Pencerobohan ketenteraan Turki terhadap Syiria akan membawa Turki ke kancah perang saudara demi untuk membebaskan Constantinapole daripada cengkaman NATO

Disebabkan Rusia tidak boleh tidak akan menyertai perang tersebut demi untuk mempertahankan Syiria, pencerobohan ketenteraan Turki terhadap Syiriau akan mengesahkan satu lagi ramalan nabi SAW iaitu:-

 “kamu orang2 Islam akan bersekutu dengan Rum”. 

Di dalam Quran, Rum ini dirujuk sebagai Empayar Kristian Byzantine Timur. Bagaimanapun, selepas Constantinapole ditakluk pada tahun 1453, ibu negeri Rum akhirnya bertukar menjadi Moscow.

Kenyataan ini adalah bertujuan untuk memberitahu umat Islam agar mereka tidak dikelirukan oleh Jihad Islam ciptaan Zionist melalui propaganda diketuai oleh CNN dan al-Jazeerah yang sedang dimomokkan kepada seluruh manusia.

Nota: ini adalah terjemahan rencana nukilan Sheikh Imran Nazar Hossein 

1 Comments:

At Friday, November 16, 2012 1:07:00 AM , Anonymous Anonymous said...

good job bro...keep it up...from zullenggong

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home