Monday, August 15, 2011

Gathering Geng2 Lama UiTM


Setelah beberapa hari membuat perancangan rapi..hehe apa yg rapinya entah..maka berjayalah wa berkumpul bersama geng2 lama. Ramai jugak la yang berkesempatan join..yg takde ensem boy proton (mamat ni kata dia mengantuk..cis!) dan ensem boy petronas (boleh dimaafkan, dia duduk miri skrg).

Pergatheringan ini berlangsung di mamak Darul Ehsan seksyen 11 Shah Alam..antara abang2 kawasan yg hadir ialah:-

- wa sendiri
- ensem boy parlimen
- abang rambut ketak BSN
- budak kuala yg dah terbukti jantan
- mamat kelantan badan bentuk V
- penari dari Melaka
- jawa pengayuh basikal
- ex-skin head yg dah jadi orang beriman
- taiko kempadang yg dah jadi ustaz
- boss
- mamat jepun penyokong Abramovich
- joe ketam (wa x kenal sebenarnya)
- negro masuk Islam pekerja TNB

seingat wa ni je la yg dapat join..takpe tu tak penting. yang penting ialah dapat jumpa geng2 lama. Inilah geng2 yang banyak mencorak hidup wa sehingga ke hari ini. Banyak kenangan suka duka dengan geng2 ni. Namun salah seorang daripada kami dah pergi jumpa Pencipta dia lebih awal..iaitu kira2 3 tahun yang lalu (2008). InsyaAllah wa akan bikin satu entri khas untuk dia nanti. Alhamdulillah, ukhwah antara kami masih sihat walaupun ada kalanya terbatuk dan selsema juga..biasalah, sedangkan lidah lagi tergigit..

takde topik spesifik, cuma berbual kosong..sambil tengok liverpool & arsenal seri..hehe

Apa pun wa seronok campur bersyukur, sebab ada antara geng2 kat dalam pergatheringan ini yang boleh dianggap geng2 susah dan senang. Semoga Allah beri kesihatan yang baik, umur yang panjang, rezeki halal yang mencukupi, dan permudahkan segala urusan hidup dan mati mereka..dan aku juga..dan semoga silaturrahim ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat...amin!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home