Wednesday, January 25, 2012

3 Idiots


Filem ni dah lama keluar..sekitar 2009, tapi baru hari ni aku dapat tengok. DVD filem ni pun rasanya dah dekat 2 tahun aku beli, tapi aku lupa nak tengok sampailah satu hari salah seorang kembar aku bagi DVD ni kat aku. So disebabkan hari ni aku tak tahu nak buat apa kat pejabat, aku pun layanlah. 

Menepati komen2 daripada member2 aku sebelum ni, filem ni memang best giler. Ia tak macam filem2 tipikal Hindustan yang syahdu dan mendayu2. Macam2 ada dalam filem ni. Ia diadun dengan bijak, di mana setiap karakter yang wujud dikembangkan dengan sebaiknya. Ada elemen lawak, sedih, terharu, saspen, marah, meluat, kejutan, ada pengajaran, dan tak lupa juga cinta.

Sesiapa yang belum tengok tu adalah disarankan untuk menontonnya.

Anda pasti suka!


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home